2017. június 4., vasárnap

Sarah Andersen: Puha boldog puffancs


Nem beszéltünk össze a szerzővel, hogy lesz ebben az új képregényében pulcsis tolvajos rész, így röhögve konstatáltam olvasás közben, hogy éppen a fiam egyik kényelmes, kinyúlt pulcsijában olvasgatok. Természetesen utólag elkértem a pulcsit - és azóta sem adtam vissza :D
Én viszont már korábban észrevettem amit Sarah is nehezményez, hogy bizony a férfiaknak sokkal jobb, kényelmesebb pulóvereket készítenek! És ez nemcsak a pulcsikra igaz, a pólókkal is hasonló a helyzet.
Ez a két apró egyezés csak egy a sok közül amit a szerző újabb remek képregényében boncolgat.

Előbb-utóbb mindenki magára ismer valamelyik sztoriban, ezért is lehet annyira népszerű ez a sorozat. Na meg persze a humora miatt, a jópofa rajzok miatt, és azért is mert a borító betűi és a pulcsi plüssel készült amit nehéz megállni, hogy ne simogassa le az ember a könyvről:-)

Picit többet szerettem volna olvasni a strandolós részről, ugyanis a fülszöveg és a cím azt sugallata, hogy ez  majd jelentős szerepet játszik majd.

Akárcsak a Felnőni kiábrándító  ez a kötet is  újra és újra megnevettet, lapozzuk fel akárhányszor mindig az újdonság erejével hatnak a képek és a szövegek.

Remélem Sarah nem tétlenkedik és már azon dolgozik, hogy újra legyen okom vihogni.

Értékelés:
5 pulcsis cseresznye az 5-ből!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése