2017. május 27., szombat

Kívánságszatyor


Elég régen írtam ilyen szösszenetet, bár mindig van áhított könyv, de vagy késve fedezem fel az új megjelenéseket, vagy nincs időm összeszedni őket egy csokorba.
Közeleg a Könyvhét ilyenkor  a kiadók több könyvet is piacra dobnak, így nyár elején még gyorsan mindenki feltankol a nyaralásra, vagy csak úgy. ( Én ha már nem nyaralok legalább könyve(i)m legyen(ek). Bah.)

Margaret Atwood: A szolgálólány meséje - a Libri kiadó újra kiadta, nekem ez a könyv eddig kimaradt, és bevallom az eddigi kiadások közül ez a legújabb a legszebb.

Kreatív szépírás és kalligráfia - Szeretném azt hinni, hogy szépen írok, de kár áltatnom magam a gyöngybetűktől nagyon távol van az én macskakaparásom. Ha minden igaz ezen könyv segítségével viszont pillanatok alatt számos tudással lehetünk gazdagabbak a szép kézírás már csak bónusz.
"Számtalan inspiráló és hasznos tippet kapunk, amelyek segítségével elsajátíthatjuk a kreatív szépírás fortélyait, az üres oldalakon pedig gyakorolhatjuk és kidolgozhatjuk saját stílusunkat is."
Kossuth kiadó.

Eleanor Moran: Titok - Az utóbbi időben fellendült ennek a műfajnak a kereslete, -vagy csak egy újabb divathullám amit a kiadók gerjesztettek, -minden esetre rengeteg thriller van a piacon. A legtöbb sajnos elég vérszegény, elolvastam pár ilyet mostanában. Viszont ezt a könyvet akkor is akarom.
 "Mia fiatal, sikeres gyermek-pszichoterapeuta, karrierje felfelé ível, magánélete kiegyensúlyozott. Ám amikor betoppan hozzá egy tizenhárom éves lány, Gemma, kísérteni kezd a múlt.
Gemma apjának nyoma veszett. A rendőrség teljes erőbedobással keresi, mivel erős a gyanú, hogy a férfi érintett egy sötét bűnügyben. Gemma volt az utolsó, aki látta az apját eltűnése előtt. A rendőrség próbál nyomást gyakorolni a pszichológusnőre, hogy szedjen ki minél több információt a lányból." 

Tericum kiadó.


Mariel Hemingway · Ben Greenman: A Hemingway átok - Mariel Hemingway néhány hónappal azelőtt született, hogy a nagyapja, Ernest Hemingway Nobel-díjas író önkezűleg véget vetett az életének. A Hemingway család generációk óta szenvedett az alkoholizmustól, a mentális betegségektől és a sérült emberi viszonyoktól.
Ez a kis részlet kellően érzékelteti, hogy sem unalmas, sem vidám nem lesz ez a könyv. Pár könyvet elolvastam már Hemingway életéről, ezúttal három unokája életét ismerhetjük meg.

Lesz még pár lötyögős könyv is, még nem döntöttem el, hogy mennyire szeretnék lazulni:-)
Elnézést kérek, de ezúttal nem volt kedvem a könyvek borítóit berakosgatni.

15 megjegyzés:

  1. A Hemingway átok és a Titkok jónak ígérkeznek. Köszi, hogy felhívtad rá a figyelmem :)

    VálaszTörlés
  2. Szívesen:-)
    Amint kitettem a bejegyzést rögtön beugrott még egy-két könyv:D Pl: A Csokoládé új kiadása, nekem szintén kimarad Harris ezen könyve-ez lenne az első amit a szerzőtől végre olvasnék.

    VálaszTörlés
  3. Ez így szokott lenni :D Engem Harris nem fogott meg, de sokan szeretik, a Csokoládé például filmbe tetszett, biztos jó könyvbe is :)

    VálaszTörlés
  4. A szolgálólány meséjét sorozatban nézem. Még így is brutális. De addig már nem akarom elkezdeni a könyvet, még végére nem érek a sorozatnak.

    VálaszTörlés
  5. Valamiért Harris könyvei engem sem vonzanak, de most a csokis könyvével teszek egy próbát:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A szolgálólány meséje (The Handmaid's Tale)
      Igen ez a sorozat címe. Nekem tetszik ;-)

      Törlés
  6. Nem is tudtam, hogy a szolgálólányból sorozat van-ez a címe a sorozatnak is??
    Egyre inkább kíváncsi vagyok a könyvre!

    VálaszTörlés
  7. A szolgálólány meséje nekem is ezer éve várólistás, de még gyűjtöm hozzá a bátorságot! ;) a sorozatot is dicsérik..

    VálaszTörlés
  8. Stippike ez már majdnem egy e-mail:D:D

    Most már kezdek félni ettől a könyvtől, ha ennyire mondjátok, hogy durva!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D hidd el, hogy minden nap eszembe jut, h b**us, ma sem válaszoltam.
      Karacsonyra laptopot kérek a nagycsaládtól és megnormulok! :)

      Törlés
    2. És nahát, hogy még nem olvastál Harrist! :) nekem a Csokoládé és a Szederbor a kedvencem.
      Nem mindegyik jött be ugyanannyira...

      Törlés
    3. Valahogy úgy éreztem nem nekem valók a könyvei, most rászántam magam a csokis könyvére, de nem hiszem, hogy ha tetszik is majd végig olvasnám az összes könyvét.

      Törlés
  9. Köszike, utána fogok nézni!

    VálaszTörlés
  10. Még karácsony előtt is kérhetnéd esetleg esetleg? Gondolkozz!! :D:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kérni kérhetem, de fix, hogy nem kapom meg! :D

      Törlés