2016. szeptember 30., péntek

Új Joyce Maynard könyv

A szerző  Lány a hegyen    és  Nyárutó    könyveivel egyik kedvenc szerzőm lett, így nem kétséges, hogy erre a kötetre is kíváncsi vagyok.  Ahogy korábbi két könyvét, ezt is az Alexandra kiadó jelenteti meg. Ha minden igaz nem is kell sokat várnunk, hiszen a megjelenés dátuma október öt.

 "Ahányszor csak felkerestem a Folger Lane-en, Ava mindig megetetett, én pedig mindig az utolsó morzsáig felfaltam, amit elém tett. Korábban, a hosszú évek alatt, anélkül, hogy tudatosult volna bennem, valahogy elvesztettem az ízek iránti érzékemet. Ízetlen lett maga az élet is. Ezt kaptam vissza Havillandéktól: az élet ízét. Minden alkalommal, mikor végigmentem a kaputól a házig vezető feljárón, a nyitott ajtón át mindig valami finom illat úszott felém. A tűzhelyen gyöngyöző levesé. A sütőben piruló csirkéé. A minden szobában megtalálható, üvegtálban úszó gardéniák illata. Odakintről Swift kubai szivarjának a füstje kanyargott felém.
Aztán az a nevetés. Swift harsogó kacagása, mint az arapapagáj kiáltása a dzsungelben, amikor párzani készül. "Lefogadtam volna, hogy Helen az!" - kiáltotta.
Már attól fontosnak éreztem magam, hogy egy olyan férfi, mint Swift, a nevemen szólít. Olyan fontosnak, mint még soha életemben."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése