2016. július 18., hétfő

Szülinap és Könyvek 2- meg egy kis akció

Lassan becsorogtak a lemaradt, szülinapi kártyával beszerzett kincsek. Sajnos csak négy könyvre volt elég a maradék keret, -és ezt is ki kellett pótolnom, upsz - de így sem panaszkodom.

Kapóra jött, hogy megláttam- Cynthia Swanson: Nővérek könyvesboltja könyvét, ezt nem hagyhattam ki,illetve ott.
Imádom a levélregényeket, bár a könyvben a levelezés kissé egyoldalú, hiszen csak Nina ír testvérének, de még így is ígéretesnek tűnik- Nina Stibbe: Szeretettel, Nina.
Ezt már olvasom, hát remélem kiforrja magát, mert eddig olyan keszekusza, de reménykedem-T. R. Richmond: Ami maradt. Maradt még egy titokzatos kisváros -Laura Ruby: Bone Gap.

Az Alexandra akciót fél szemmel mertem csak megnézni, de így is találtam két könyvet amit nem hagyhattam ott. Bár konkrétan egyikük sem volt a kívánságlistámon  időről-időre szembe jönnek, így ezt a jelet már nem hagyhattam figyelmen kívül. Így mától velem lakik Alexandra Popoff: Szofja Tolsztaja élete c. könyvecske, amire 80% árengedmény volt! A másik kincs pedig Fred Vargas: Talpra, Halottak! 

A lenullázott kártyát azóta könyvjelzőként használom, így maximálisan újra lett hasznosítva:-)


2 megjegyzés:

  1. Azért jól gazdálkodtál a kerettel, jó pár könyvvel gyarapodtak a kincseid. Várom róluk az élménybeszámolót ;-)

    VálaszTörlés
  2. Én is úgy gondolom, hogy ügyes voltam:-)
    Ne i mondd, olyan megnyugtató úgy ránézi a könyvespolcra, hogy mindig kerül rá új szerzemény:-))

    VálaszTörlés