2015. augusztus 8., szombat

Mary Alice Monroe: Nyári emlékek

 
A General Press kiadó Írisz könyvek sorozatának egy újabb tagja ez a könyv, ami trilógia lesz.
A történet szerint három lánytestvér- Carson, Dora és Harper- akik mind egy-egy híres író után kapták a nevüket,-meghívást kapnak nagymamájuk, Marietta  nyolcvanadik születésnapjára.
A három féltestvérnek az egész nyarat Sullivan's Islanden kellene töltenie, mindegy, hogy éppen milyen élethelyzetben vannak.
Marietta mintha megérezné, hogy a lányoknak ki kell mozdulniuk a jól ismert közegükből, úgy gondolja mindegyiküknek jót tenne a gyerekkori helyszín, ahol mindig boldogok és gondtalanok voltak.

A rövid bevezető után, ami felvázolja a családfát, és az aktuális helyzetet, elsőként Carson kap főszerepet, és ha jól sejtem a következő két kötet egyike majd Doráról, a másik pedig Harperről fog szólni. De ne szaladjunk ennyire előre.
Marietta egyetlen fiának Parkernek, három kapcsolatából, három lánya született. Viharos és rövid élete során, bár Parker mindent megkapott szüleitől mégsem tudott élni a lehetőségeivel.

A lányok gyerekkorukban sok időt töltöttek együtt, felnőttként  Los Angeles, New York és Summerville lett az otthonuk, ahol mindnyájan a saját életük buktatót kerülgetik, féltestvéreikre nem jut már idő.

Amint a lányok kézhez kapják nagyanyjuk levelét megelevenedik a múlt. Elsőként Carson vágja magát autóba és indul gyerekkora szeretett helyszínére, ahol végre újra kedvére lovagolhatja a hullámokat. Bár nem szándékozik nagyanyjával megosztani, de Carsonnak kapóra jön a meghívás, ugyanis se munkája se párja, és hadilábon áll az alkohollal.

A család mellett a delfinek és jelentős szerepet kapnak a történetben. 

Bár a fülszöveg nagyon ígéretes volt, én mégsem vagyok annyira lelkes, ugyanis valahogy nekem nem jöttek át az érzések, a karakterek nem fogtak meg. Homályosak és szürkék maradtak, ahogy maga a gyönyörű nyaralóhely is. Kicsit sótlan volt nekem ez a család.
Lehet nekem van már túl magasan az ingerküszöböm, de többet vártam ettől a könyvtől.

Értékelés:
3 útkereső cseresznye az 5-ből!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése