2015. augusztus 3., hétfő

Lindsey Kelk: Aki mer, az nyer

 
Ezzel a könyvvel én aztán semmit sem nyertem. Pedig kicsivel több mint a könyv feléig kitartottam.
Az eleje jól indult, megismerjük Tess-t, aki kedves, aranyos, szimpatikus lány. Mondjuk az állandó önostorozását nem értettem, mindig csúnyának, testesnek állítja be magát, mégis gond nélkül hordja aztán lakótársa ruháit, akinek Tess bevallása szerint modellalkata van.
Ezek az ellentmondások aztán újra és újra felmerülnek amikor ruhákról és más nőkhöz való viszonyításról lesz szó.
Tess egy reklámügynökség üdvöskéje, aki hét kemény év munka után előléptetésre számít. 
Van remek barátnője Amy, és egy fiú baráttal is dicsekedhet aki Charlie. Akibe titokban tíz éve szerelmes, ám sosem jön el az alkalmas idő arra, hogy Tess vállalja az érzelmeit.

Aztán ahogy lenni szokott összecsapnak a hullámok a lány feje felett. Elveszíti imádott munkáját és Charlie-t is.

Egy telefonhívás  és Tess máris Hawaii szépséges tengerpartján andalog. Lakótársa nevében elvállal egy remek munkát.
Senki sem sejti, hogy Vanessa tulajdonképpen Tess.
Ahogy lenni szokott egy szexi szépfiú is  felbukkan.
És innentől kezdve jön a huzavona. A forró homokon aztán csókcsaták, andalgások váltják egymást, vízeséssel kombinálva, virágfüzérrel megspékelve, ananászba, és koktélokba ágyazva.

Hamar bele is untam az átlagos, szürke Tess és  a szexi fiú Nick románcába.

Azt hiszem, hogy a regény a fentebb részletezett románcra lett kihegyezve, annyira, hogy nekem ez kevés volt a szórakozáshoz. Egyik nap összejönnek, lepedőt gyűrnek, aztán Tess azon tanakodik, hogy akkor most mi van? 
Aztán jön egy újabb nap, és egy újabb lehetőség a hempergésre.

Értékekés:
3 hawaii cseresznye az 5-nől!!!







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése