2015. május 7., csütörtök

Takács Tibor: Sorsunk a nevünkben


 
A tetszetős és vaskos kötet tulajdonképpen két könyv. 

1400 női, és ugyanennyi férfi utónév elemzését böngészhetjük át. Keresve elsősorban a saját nevünket és sorsunkat.
Minden ember valamilyen viszonyt ápol a saját nevével. Ki szereti, ki utálja.
Én nagyon sokáig nem szerettem a saját utónevem, nem találtam se nem szépnek, se nem dallamosnak.
Felnőtt létemre nemhogy elfogadtam, de meg is szerettem. Az már csak hab a tortán, akarom mondani a nevemen, hogy az elemzést olvasva leesett az állam, hogy mennyire én vagyok a nevem!!

A könyv (számomra) másik érdekessége a sok különleges név, soknál még fogadni is mertem volna, hogy ilyen nincs.Pedig van.

Szóljon az akinek :Lavínia, Adelgund, Epifánia, Skolasztika!! nevű nőismerőse van. És ez csak pár érdekes név a női ezernégyszázból.

Értékelés:
5 elnevezett cseresznye az 5-ből!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése