2015. április 23., csütörtök

Gévai Csilla: Lídia, 16

 
Valami ilyesmit kerestem az ifjúsági regényekben, mint amit most megkaptam Gévai Csilla tollából.

Kubik Lídia tizenhat éves. Naplót ír. Próbál nyitott, összeszedett lenni. És persze elfogadni, hogy Gulácsy Lajos (Gulácsy Lajos  -ról bővebben)  és ő ebben az életben nem lehetnek egy pár. De attól még lehet reménytelenül szerelmes.

"Aztán egy nap elmondtam Sárának az igazat arról, hogy tulajdonképpen ki is az a Gulácsy Lajos. Meglepett, hogy ő egyáltalán nem csinált nagy gondot az egészből! Szerintem még örült is a dolognak, mivel így nem kell a szünetekben kísérgetnie a folyosón, hátha összefutunk ezzel a Gulácsyval  a második emeleti fordulóban. Ennyit Sáráról."

Imádtam a stílusát, Lídia szellemes szövegeit, Lajos beszólásait, a rajzokat, a szövegbuborékokat.
Imádtam Vendelt! a drámaórákat és az időjárás jelentéseket.
Az időutazást az unalmas órákon, így a dédpapát is megismerhetjük.

Szóval mindent, és mindenkit lehet szeretni ebben a könyvben, aminek  szerencsé(m)re  van folytatása, ami már megjelent, így aki most el szeretné kezdeni, két legyet üthet egy csapásra.

Sajnálom, hogy nincs jobban reklámozva sem szerző, sem a könyvei-aki illusztrátor és író- Még több a szerzőről - mert nagyon megérdemelné. Egyedi és nagyon szerethető Lídia története.

Értékelés:
5 drámaórán érő cseresznye az 5-ből!!
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése