2014. december 14., vasárnap

Jenny Han: Nincs nyár nélküled

 
"A szempilláim alól lestem és azt gondoltam: Gyere vissza hozzám!"
 
A Nyár - trilógia második része. 


Első rész:A nyár amikor megszépültem


Vigyázz! Cselekményleírást tartalmaz!!!

Azért vállaltam be ezt a trilógiát mert tetszett az első rész, és nagyon reméltem, hogy Belly további két történetében több lesz mint kamaszkori nyafogás.

Sajnos ebben a részben a szerző ezt az elvárásomat már nem tudta maximálisan teljesíteni, ezen kívül azt hiszem kár volt még két részre osztani azt amit egy részben is le lehetett volna írni. Vagyis a 2-3 rész, elfért volna egy kötetben.
A második rész mindössze 260 oldal.Bah.

Ott tartottunk, hogy Conrad és Belly a nyár végére egy pár lettek.
Sajnos Susannah csatát vesztett a rákkal szemben. A fiúk pedig végleg elvesztették a lábuk alól a talajt.

Belly vissza emlékszik a bálra, a temetésre, Conrad pár telefonhívására, aztán arra ahogy Conrad végleg megszakítja Bellyvel a kapcsolatot.
Ezek és a jelenben történések teszik ki ezt a kis kötetet.

Nekem sajnos a Conrad és Belly közötti történések nagyon homályosak voltak. Nem lettem okosabb a könyv végén, hogy akkor mi történt, és főleg, hogy miért??

Conrad miatt Belly és Jeremiah Cousins Beachre mennek.

Belly azt reméli átírhatja a pár hónappal korábban történteket, és talán a nyaralóban Susannah elvesztésével is megbékél.
A könyv végére végleg összekuszálódnak a szálak.
Han bedobta a szerelmi háromszög klisét, amiért baromi mérges vagyok.
Már csak azért is mert biztos vagyok benne, hogy a haramadik rész végére Conrad és Belly újra együtt lesznek.

Belly ebben a részben már kevésbé volt kedvelhető. Csupa rossz döntést hozott, és mindenen addig hezitált amíg még legegyszerűbb probléma is kapitális méretűre nem duzzadt.
Belly testvére teljesen eltűnt, mintha az első részben nem is szerepelt volna.
Viszont Jeremiah kapott pár oldalt, így a saját szemszögéből ismerhetjük meg a történetet.

Értékelés:

4,9 nyaralóban aszalódó cseresznye az 5-ből!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése