2013. december 23., hétfő

Boldog Karácsonyt Mindegy Kinek!! :-))

Gondoltam így év vége felé majd nagyon el fogok merülni az összegzésben, meg ehhez hasonlókban, de valahogy nincs kedvem hozzá... persze érdekel(ne), hogy mégis hány kötetet nyűttem el, mennyien olvasgatták a blogot, mennyi könyvet nem olvastam végig stb.
De nem vagyok ilyen hangulatban. Mélázós korszakomat élem, egész nap képes volnék egy  könyvvel a kezemben merengeni, olvasgatni. Régebben számított, hogy ajándékot kapjak, hazudnék ha azt mondanám, hogy ma már hidegen hagy, de már nem pörgetem azon magam, hogy vajon ezt vagy azt megkapom -e?? Ha megkapom örülök, ha nem megveszem majd magamnak...:D A fa díszítés az elmélyült sütögetés, és a szeretteimnek szánt ajándék csomagolás idén sokkal jobban felértékelődött mint korábban, ergo öregszem :-)
 Régebben a lakást sem zsúfoltam agyon ünnepi dekorációval, most mindenhonnan gömbök, mikulások, és girlandok lógnak :-)
Nekem idén sem volt stresszes a készülődés-tudom nem ez a divat, mindenki szeret fáradt és túlhajszolt lenni, igaz nekem is voltak fárasztóbb napjaim, de ez ünnepeken kívül eső időszakban is előfordul.
Szóval igazából csak Boldog Karácsonyt szerettem volna kívánni mindenkinek aki erre réved:-)
Olvassatok, pihenjetek sokat, és amihez nincs kedvetek azt ne tegyétek:-)))





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése