2013. április 24., szerda

Paulo Coelho:Az accrai kézirat

 
Korábban már olvastam a szerző egy-két könyvét,rajongónak semmiképpen sem mondanám magam,de azt el kel ismernem,hogy ha épp a nekünk való könyvét nyitjuk ki,akkor találhatunk pár igazán személyre szóló tanácsot ,bölcsességet.
Jelen esetben ez történt,vagyis voltak pillanatok mikor teljesen el tudtam merülni a bölcsességekben és a dolgok mögé láthattam.
Coelho egyik stílusjegye szerintem a lassúság,amit nem mindenki szeret,többek között én sem szeretem a nagyon cammogó regényeket,ez a lassúság most is hátráltatott kissé.Igaz ,ez most nem egy klasszikus értelemben vett regény,inkább egy olyan könyvecske amit bármikor fel tudunk lapozni.


1099. július 14. Jeruzsálem a keresztesek támadására készült. Még várakoztak a Kopt egyre-másra kapta a kérdéseket,amit bölcsen meg is válaszolt. Az élet minden területéről kérdezték és ő próbálta a lehető legjobb válaszokat adni,vagyis inkább útmutatást adni ,magához az élethez,hogy néha egy-egy mindannyiunkat érintő témát,kérdést másképp közelítsünk meg.



"És megszólalt egy nő,ki már benne járt a korban,és nem talált magának férjet:Engem soha nem akart megszólítani a szerelem."

A könyv borító nagyon szép lett,kicsi kézhez álló a kötet is,így bárhová magunkkal vihetjük.

2 megjegyzés:

  1. Szerinted én hogy fogom bírni?

    VálaszTörlés
  2. Mivel egy nagyon rövidke könyvről van szó szerintem bírni fogod,nagy levegő,elolvas,és kész:-)))))

    VálaszTörlés