2013. április 25., csütörtök

Játék:-)))))))


Kedves Olvasóim, eljött az ideje egy jó kis játéknak, az Athenaeum kiadó jóvoltából egyszerre két könyv találhat gazdára.

A nyereményjáték a tavaszi fáradtság jegyében telik, így nincs más dolgod mint követni a blogot, ha ezt valamilyen okból nem tudod megtenni akkor kommentben jelentkezni.
A régi hűséges olvasóim (követőim) automatikusan részt vesznek a játékban! Nekik semmi más dolguk sincs ,mint reménykedni:-)

A Játék ettől a pillanattól indul, és Április 29-én Hétfő este 20-órakor zárul, a megadott időpont utáni jelentkezést sajnos nem tudom elfogadni! A két könyv egy szerencsés olvasó birtokába kerül.
A nyertesnek postázom a nyereményét!

Ha valami nem világos nyugodtan kérdezzetek kommentben, vagy a blogon látható e-mail címen.


És íme a nyeremények: Paulo Coelho új könyve az Az accrai kézirat, és  A Halhatatlanság elixírje Gabi Gleichmann tollából.



15 megjegyzés:

  1. A halhatatlanság elixírjét kinéztem már régóta:)

    VálaszTörlés
  2. Judy-Egy kis szerencsével meg is szerezheted:-))

    VálaszTörlés
  3. hát ez könnyű volt. követlek is! és reménykedem, főleg a Halhatatlanság elixírjét szeretném!

    VálaszTörlés
  4. Wilwaren: :D nem szerettem volna sokat kínozni az olvasni vágyókat :-))

    VálaszTörlés
  5. óó, A halhatatlanság elixírjét már rég óta szeretném :) és persze egy Coelho könyvet sem utasítanék vissza. köszönöm, hogy részt vehetek a játékban :)
    ui.: nagyon tetszik a háttered. imádom a cseresznyét^^:)

    VálaszTörlés
  6. Kedves Petronella,örülök,hogy csatlakoztál:-)Jó látni mennyi lelkes játékos van,legszívesebben mindenkinek adnék ajándékot:-)) Nagyon drukkolok neked,és persze mindenkinek aki játszik :-)

    VálaszTörlés
  7. De jó :) Mindkettő nagyon érdekel, reménykedem! :)

    VálaszTörlés
  8. Dóra és Anaria: örülök,hogy játszotok :-)) Sok szerencsét nektek is:-)

    VálaszTörlés
  9. Mindkét könyvnek nagyon tudnék örülni.

    VálaszTörlés
  10. Azt hittem már követlek, de úgy látszik mégsem. Pótoltam a mulasztásomat.

    VálaszTörlés
  11. hah, de jó, végre egy játék, ahol nem kell semmit sem csinálni, csak ülni a babérjainkon és várni, reménykedni! :-)

    VálaszTörlés
  12. Elhaym: Ideje volt orvosolni a dolgot:-)))

    Kedves Lászlóné-Meghiszem azt:-)))

    Sütis néne:Ugye milyen jó fej vagyok?,:D

    VálaszTörlés
  13. De jóó :) Nálam benne vagy a bloglistában, de most vettem észre, hogy a követők között nem vagyok ott :) Na erre is jó volt a játékfelhívás :)

    VálaszTörlés
  14. Annamária- Bizony észre vettem, hogy sok jó hozadéka van ennek a játéknak :-))

    VálaszTörlés