2013. február 25., hétfő

Dan Rhodes: Elvehetlek feleségül?


A  novelláskötet nem kis meglepetést okozott,ugyanis valahogy nekem nem jöttek át a vicces történetek.
Volt amit morbidnak,volt amit szomorúnak tartottam de viccesnek semmiképpen.

A történetek sokfélék,pár megmaradt bennem,például az oroszlános-ebben annyi történik,hogy a menyasszonyt szétmarcangolja egy oroszlán, a vőlegény pedig a kórházban szakít vele.... haha.

A legtöbb történet  a szakításra,házasságkötés köré van felépítve.De van olyan szereplőnk is aki éppen gyászol.

A fülszöveg ajánlójában van egy ,a könyvre nagyon jellemző mondat: "...csak saját magára jellemző."
Igen,nem lehet összehasonlítani más vicces anekdotákkal,mert szerintem nem viccesek,inkább furának mondanám.
Biztosan van olyan ember akinek az átlagostól eltér a humorérzéke egy szélsőséges irányba,talán nekik tetszeni fog ez a könyv,én csak értetlenül forgattam.

Viszont a borító nekem nagyon tetszik!

Értékelés: 2 savanyú cseresznye az 5-ből!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése