2013. január 28., hétfő

Richard Paul Evans :A karácsonyi doboz

  Nagyon szeretem a szerző két,nálunk megjelent könyvét:Kegyelem,Hol lehet Noel? és most is valami hasonlót vártam.A könyv terjedelme mindössze 120  oldal.Valójában egy mese,mese felnőtteknek a szeretet erejéről.

Bár karácsony már mögöttünk van ,mégsem az volt a baj,hogy nem volt meg a kellő hangulat,inkább most az volt a problémám,hogy túl szép,túl giccses lett nekem ez a történet.

Valahogy most nem hittem el ezt a történetet,pedig igazán kedves és emberi,mégsem tudtam átérezni azt amit a szerző el szeretett volna érni,nem hatódtam meg,nem gondoltam elérzékenyülve a szeretteimre.

Ennek ellenére keresni fogom a szerző könyveit,mert szeretem a stílusát és mindig olyan történeteket ír amin, muszáj elgondolkodni és napokig elkíséri az embert a könyv hangulata.

Értékelés:
3 cseresznye az 5-ből!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése