2012. október 1., hétfő

Cynthia Hand:Angyalsors

Igazából nem tudom megmondani,hogy mennyire tetszett ez a könyv, a miértjét pedig végképp nem.Az biztos,hogy nagyon gyorsan elolvastam,érdekelt,lekötött.
Talán azért nem tudok áradozni róla,mert nagy durranások nincsenek benne, a humora viszont nagyon jó,ami nekem fontos egy könyvnél.
Az angyalok most már szerves részei a fantasy könyveknek,igaz még mindig a fiataloknak íródnak,talán ezért sem éreztem a nagy rajongást,mert ez is egy YA könyv,én meg már mint korántsem fiatal lányka nem tudok annyira lelkesedni,hiába van jól megírva mégsem az én korosztályomnak szól,ráadásul ez is egy sorozat első darabja,jááájjj:P

Adva van egy tizenhat éves lány,Clara(mint mindig) ,tudja ,hogy nem csupán egy átlagos tinédzser,mégsem tud mit kezdeni adottságával,mármint azzal,hogy félig angyal.Az tetszett,hogy Clara-nak nem kellett eljátszania,hogy -"Olyan fura vagyok..mi lehetek?? Lássuk a guglit..szárnya van de nem madár..." tudta,hogy micsoda,már csak az van hátra ami minden félangyalnál a szokott protokoll,vagyis mi a küldetése,miért is vannak látomásai(ez is megszokott momentum)
Persze előbukkannak a fiúk,rögtön kettő( mínusz pont, a szerelmi szál úgy tűnik már unalma ,szerelmi háromszög viszont milyen frankó már...kár,hogy ez is unalmas séma már)
Persze az egyik fiúval valami nem stimmel(én már az első mondat után ordítottam,hogy mi nem stimmel,de senki sem hallgatott rám)
Alakul a sztori iskolába járunk,találkozgatunk mindkét fiúval,bálba megyünk!!! (örökre megutáltam a bálokat),aztán persze komolyodik a helyzet,mert ugye nem a semmiért félangyal valaki.

Ami még kicsit fura volt nekem,hogy egy városba tömörült a sok félangyal....

Nagyjából sejtem miről fog szólni a következő rész,egy nyugis hétvégi délután remek kelléke lehet ez a könyv,na meg a folytatások is.Bár ezek a sztorik túl sok kombinációt szerintem már nem tudnak,ezért is lehet,hogy nem váltott ki belőle túl sok izgalmat.
Kicsit olybá tűnik nekem,hogy ez a sorozat a Halo trilógia ikertestvére lehet.
A borítót kissé fantáziátlannak találom...egy igen csak rossz szabású ruhában álldogál egy kék lány,kék háttérben,kék ruhában....

Értékelés:
4 angyali cseresznye az 5-ből!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése