2012. szeptember 10., hétfő

Úgy várom jössze-e már...

Mostanában megint tűkön ülök,ugyanis jobbnál jobb könyvek jelennek meg hamarosan,és én persze mindent azonnal szeretném.

A legjobban várt talán Jojo Moyes könyve-akinek ismerősen cseng a név,az nem véletlen,ugyanis neki köszönhető a Tiltott gyümölcs c.  is ,ami már elég régen jelent meg nálunk,szóval elég sokat kellett várni a következő könyvére.(Meglepve tapasztaltam,hogy a Moly-on kevesen olvasták,és elég vegyesek az értékelések is:-()
Ezúttal is egy romantikus könyv került ki a keze alól,aminek szerintem nagyon elegáns borítót terveztek.





A General Press az egyik kedvenc kiadóm,jó és igényes könyveket adnak ki,ezúttal a szemem  A szerelmes Drakula c.könyvükön akadt meg, a fülszöveg nagyon ígéretes!

Joanna Trollope neve sajnos még nálunk elég ismeretlen,engem a nálunk első megjelent könyvével a Másik család- megvett,és alig várom,hogy októberben megjelenjen a következő könyve.
Igazából nem tudom mi fogott meg benne,egyszerűen jó olvasni és kész,kicsit Anne Tyler féle nosztalgiám van.


A Pioner Books könyvei között is érdemes szétnézni, a A Lányok után itt egy újabb különleges történet.
Minap egy újságcikket is olvastam ,ahol szintén egy családos nő került hasonló helyzetben,mint amiben a könyv szereplője,vagyis egy banális baleset miatt évek,emberek törlődtek az emlékezetéből...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése