2012. július 23., hétfő

Melanie Gideon:Mindörökké behálózva

Nagyon vegyesek az érzéseim ..így olvasás után már csak legyintek Alice butaságain,de olvasás közben bevallom baromi ideges voltam.Én nem is értem,hogy hogyan lehet ennyire gyerekes valaki túl a negyvenen...és állítólag még két gyereket is felnevelt ..bah!!
Azt hiszem a szerző, szerethetőre szerette volna gyúrni a női főszereplőt,de túlságosan kevés agysejtet adott neki-ez lehet a baj.
A történet tanulsága,hogy a mai rohanó világban elég belépnünk a virtuális világba,hogy elszakadjunk a mindennapi gondoktól,a munkanélküli férjtől,és a problémás kamaszgyerekünktől...Alice átesik a ló túlsó oldalára és egy netes felmérésben nemcsak a múltját és házasságát deríti fel,hanem valakit,aki az ismeretlenség homályába burkolózva,pár kedves mondattal eléri,hogy a nő beleszeressen...
Kicsit olyan komédia jellege van itt-ott a történetnek,néhány dolog baromira el van túlozva,fel van nagyítva ahhoz,hogy én  valóságosnak higgyem.(persze nem árulom el melyek ezek,nem szeretném elmesélni az egész sztorit)
A történet maga gördülékeny,kellően szórakoztató ahhoz,hogy ne unjuk és tulajdonképpen remek is lehetett volna ha nincsenek ezek a túlzások,és Alice egy icipicit földhöz ragadtabb karakter.
Alice barátnője,Nedra volt a kedvencem! Na igen kár,hogy nem Nedra lett a főszereplő...
Alice tipikusan az a nő,akinek mindene megvan de állandóan sír,hogy semmije sincs!
Érdekes,hogy elég gyakran panaszkodik fűnek-fának,hogy nincs ideje semmire..de berúgni,meg netezni arra mindig jut idő..unatkozik-ezért is jelentkezett arra a bizonyos felmérésre..de az apját nem ér rá meglátogatni,helyette sms-t küldd neki-bah!!!:-(
Lehet azért is vagyok kiakadva a nőn ,mert nekem ha valami bajom van a férjemmel,gyerekemmel,nem tudom magamban tartani,szépen elmondom(elkiabálom) a bánatom és vagy gyorsan vagy lassan de lesz megoldás..Alice viszont magában rinyál,meg guglizik,ahelyett,hogy leülne a férjével beszélgetni,ne adj isten a lányával is!!! És az ilyen emberek csodálkoznak a legjobban ha összedől a légvár amit "építettek".
Én sem vagyok tökéletes, a házasságom sem,türelmetlen vagyok,lobbanékony de beszélni/beszélgetni  mindig van erőm/időm! És azt hiszem ebből a könyvből ezek maradtak ki, a beszélgetések.


Értékelés:
4 cseresznye az 5-ből!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése