2012. február 10., péntek

Úgy várom jössz-e már....

Rászoktam,hogy folyamatosan böngészem a könyves webáruházakban az előrendelhető könyveket,és mikor szívemnek kedves könyvre bukkanok máris elepedek érte.
Mostanában egyre inkább erőt vesz rajtam a csüggedés,mert jó pár olyan szerző van aki nagy kedvencem ,olvastam az összes vagy majdnem az összes magyarul megjelent könyvét,mégis hiába várom,hogy megjelenjen tőlük valami...
Az első akitől már nagyon szeretnék újat olvasni az Tracy Chevaier ,utoljára az Isten teremtményei adták ki tőle-imádtam!!!


Aztán itt van Alice Hoffman!!! Az én saját bejáratú boszorkányom,aki állandóan elvarázsol a történeteivel.Jó lenne már tőle is olvasni egy újabb abrakadabrás könyvet!


Végül de nem utolsó sorban a lélek nagymestere Anne Tyler! Akitől szintén nagyon hiányolok már egy újabb könyvet.


Folyamatosan reménykedem,hogy nagy kedvenceim újabb történetét hamarosan a kezembe foghatom!! Még egy kis Jodi Picoult is jöhetne!!:-)

4 megjegyzés:

  1. Hoffmanba bele vagyok betegedve...
    Picoult-nak a régebbi regényeit is kiadhatnák.

    VálaszTörlés
  2. Amadea-Én is egyre inkább elkeseredem:-(( még az ünnepek előtt reménykedtem ,hátha akkor rukkolnak ki valamelyikük könyvével...

    Anne.B. Ragde lemaradt a sorból,sajnos tőle a trilógián kívül magyarul semmi sem jelent meg,pedig jó pár könyvet írt már ő is:-((

    VálaszTörlés
  3. Judy-Gondolom jó páran így vagyunk ezzel,nem is értem a kiadókat.hogy miért nem csipkedik magukat.

    VálaszTörlés