2012. január 2., hétfő

Fecsegőposzáta-Évkezdés,Akció és ami eszembe jut...






"Az egyetlen dolog,úgy hiszem ami elviselhetővé teszi ezt a világot, a szépség amelyet az emberek hébe-hóba előteremtenek a zűrzavarból.A festmények , a zene, a KÖNYVEK..Amelyik élet a leggazdagabb ezekben,az a szép élet.A legtökéletesebb műremek." /W.Somerset Maugham/

Sosem voltam jó matekból, szóval nem tudom,hogy mennyi könyvet olvastam el tavaly,mennyi könyv vár elolvasásra,mennyi blogbejegyzést gyártottam és a többi.
Azt tudom,hogy a tavalyi év második fele nagyon nehéz volt...voltak gondjaim és elég sokszor éreztem úgy,hogy csak toporgok ,nem találom a megoldást,sehova sem vezet a következő nap,hét...aztán valahogy túllendültem a dolgokon de eléggé megtépázott a dolog és még mindig nem mondhatom azt,hogy magam mögött hagytam AZT a gondot..reménykedem,hogy idén megoldódik,túllendülünk rajta és kevésbé fogok állandóan stresszelni és többet felszabadult lenni tizenöt percnél..
Amik akkor és idén is segíteni fognak a könyveim!! Az olvasás , a barátaim,Mucik:-)) és nem Mucik..:-)
A régi blogom is elszállt ,be is zártam és ide költöztem..de nem bántam meg,szép új ruhám lett és szeretettel várom az olvasókat:-)
Ezúton is köszönöm Szilvamag munkáját aki lelkesen csinálta a blogot és neki köszönhetem a gyönyörű sablont is!

Hátam mögött van egy rossz nyaralás,fiam évkezdése a gimnáziumban,16.házassági évforduló,egy fáradt karácsony de már egy kicsit kipihentebb szilveszter.Úgy tűnik egy régi baráttal nehezen tudok már lépést tartani,és van olyan is akit csak távolból figyelek...
Remélem a könyvek mellett idén a humor és a nevetés is segít a nehezebb helyzetekben.

Megfogadtam ugyan pár dolgot,de csak magamban,szép csendben...hátha...

És végezetül itt van pár könyv ami helyhiány miatt új gazdit keres:-)

http://moly.hu/polcok/minden-1000-forint

6 megjegyzés:

  1. Szívből kívánom, hogy az idei éved sokkal jobb legyen, mint az előző volt!!!!!Kívánom, hogy sok időt töltsél olvasással és sokkal kevesebbet stresszeléssel.

    VálaszTörlés
  2. Szilvamag:Köszönöm szépen:-)))

    VálaszTörlés
  3. Ott a könyvjelzős idézet!!!!! :)
    Puszi! Fel a fejjel, rosszul áll, ha lóg!

    VálaszTörlés
  4. Andi:Igyekszem:-)

    Igen,nagyon megszerettem ezt az idézetet ,köszi,hogy megtaláltad nekem:-))
    A könyvjelző most elsőbbséget élvez a többi társával szemben:-)))

    VálaszTörlés
  5. Havas:ezt örömmel olvasom:-)))

    VálaszTörlés